in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                


Intr-o lume complexa si aglomerata, sa-ti cunosti identitatea, sa stii cine si cum esti tu, a devenit tare complicat. 


Sa te stii pe tine printre atatea multe lucruri de aflat, care permanent se schimba si care non stop se lupta pentru interesul nostru este o provocare. Pare mai usor sa ii stii pe altii, sa ai solutii pentru ei. Atentia sta mereu pe exterior si altii si altceva si doar rar pe noi insine. 


Daca identitatea este in sine o provocare, imaginea este una la fel de mare. Cum te pozitionezi fata de ceilalti, ce si cum vrei sa le fii, ce le transmiti tu prin comportamentul tau, mai ales ca ceilalti sunt lumi si lumi de multe tipuri: felurite medii si contexte in care tu existi. 


Si poate ca nici nu ti-ar conta cum esti fata de ei, daca nu ai vrea, cere, astepta nimic de la lumea din jurul tau. Ceea ce este utopic complet devreme ce in fiecare zi relationezi cu alte persoane in diferite contexte. Vrei nu vrei, te expui, te arati si astfel cei din jur isi creeaza imagini despre tine.


Care e diferenta dintre o persona si o companie? Si una si alta au un rost, ambitii, dau si cer ceva de la mediu. Si una si cealalta se expun. Si creeaza cu sau fara voia lor imagini.  Cu un efort minim, poti sa ai control asupra acestui transfer de informatii numit branding. 

Intr-o lume complexa si aglomerata, sa-ti cunosti identitatea, sa stii cine si cum esti tu, a devenit tare complicat. 
sa te stii pe tine printre atatea multe lucruri de stiut, de aflat, care se afla permanent, ba chiar mai mult, care se lupta pentru interesul nostru este o provocare. pare mai usor sa ii stii pe altii, sa ai solutii pentru altii decat pentru tine. atentia este mereu pe altii si altceva decat pe noi insine. 
 
daca identitatea este o provocare, imaginea este una la fel de mare. cum te pozitionezi fata de ceilalti, ce si cum vrei sa le fii, ce le transmiti tu prin comportamentul tau? mai ales ca ceilalti sunt lumi si lumi de multe tipuri. felurite medii si contexte in care tu existi. 
si poate ca nici nu ti-ar conta cum esti fata de ei, daca nu ai vrea, cere, astepta nimic de la lumea din jurul tau. ceea ce este utopic complet devreme ce in fiecare zi relationezi cu alte persoane in diferite contexte. Vrei nu vrei, te expui, te artati si astfel cei din jur isi creeaza imagini despre tine.
Care e diferenta dintre o persona si o companie? si una si alta au un sort, au ambitii, dau si cer ceva de la mediu. Si una si cealalta se expun. Si creeaza imagini.  Cu un efort minim, poti sa ai control asupra acestui transfer de informatii numit branding. 

Un brand puternic munceste, este o unealta. Rezolva probleme de business, 

genereaza valoare insa este sustinut in primul rand intern printr-un mix de actiuni: 


Revitalizam, formulam platforme de comunicare interne de brand.

Comunicarea informeaza, clarifica, determina, contruieste. Creeaza favorabilitate


Gandim si dezvoltam experienta de brand interne. 

Functionalitate practica, manifestari prin care brandul sa relationeze, sa creeze experiente

in interactiunea cu clientii sai interni. 


Construim relatia cu si dintre angajati. Determinam si clarificam comportamente.  

Asiguram prezenta brandului care uneste toti angajatii sub aceeasi idee. 


Propunem sesiuni de brand engagement.

Implicam strategic angajatii in cunoasterea, alinierea si sustinerea brandului. 


Dezvoltam programe de reputatie. 

Asigurarea si reasigurarea increderii in specificitatea brandul.  

Dezvoltam o platforma de comunicare creativa, vie. 

Intareste motivatia angajatilor. Ei sunt brandul.  


Serviciile de strategie si creatie sunt mecanisme relevante, folositoare scopului de business.  


Formulam strategii coerente de brad care contin scopul businessului si ideea brandului. 

Dezvoltam platforme de brand care asigura claritate, autenticitate, consistenta si corenta.