in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                

Storytelling si Valorile. Intr-o organizatie

 

Motivul pentru care mergem la job determina calitatea implicarii noastre. Ca ne motiveaza munca in sine sau efectul muncii noastre sau ca muncim sa devenim mai mult decat suntem, jobul ne ocupă un interval considerabil de viata. Sa-l facem cat mai semnificativ! 

 

Lucrăm într-o structură care cuprinde personalități diferite dar suntem grupati sub semnul unui set de valori comune: cele ale companiei. 

 

Capacitatea de a comunica limpede si clar ce gîndim, abilitatea de a ne exprima si in mod placut: sunt unelte de lucru.  

 

Un instrument la indemana si de claritate si de usurinta in intelegere este povestirea. Povestile sunt cele care descopera, explica, conecteaza, emotioneaza, motiveaza. Cand le folosim? Mereu! 

 

 

1. In motivarea echipei. Folosește arta povestirii pentru a-ți motiva  și inspira colegii. Dezvolta abilitati de leadership. 

 

2. In exprimarea valorilor companiei. Valorile personale se întîlnesc în mod firesc cu cele ale companiei. Da? Nu? Integral? Partial? Aflam! Transforma  experiențele personale și de business în povești captivante. Valorile companiei sunt mai aproape de tine decat iti poti imagina. 

 

3. Conturarea unui context comun de lucru. Sa avem toti aceeasi intelegere asupra a ceea ce urmeaza sa facem pare de la sine inteles dar este? 

 

4. In intalniri. Prezentarile de afaceri pot fi anoste sau de impact si sa convinga.  De aceea: dezvoltam abilitățile de povestitor, folosim tehnici ale constructiei specifice povestirilor. 

 

Aflam ce este și ce nu este o poveste. Ce poate sa faca o poveste? De cate tipuri sunt povestile: stucturi sau nonstructuri. Avem un erou sau un antierou? Poveste in 15, 10, 5 cuvinte. Elemente esențiale, ingredientele unei povești captivante. De ce ii plac creierului nostru povestile? Folosim cuvinte, imagini, sunete sau cine ştie ce alte instrumente, personaje, dialogul, obstacolele si conflictul în crearea unor povești puternice. Construim si transmitem autenticitate folosind toate simturile. 

 

Un atelier in intregime spațiu pentru exerciții și experiment, noțiunile teoretice sunt discutate dar ilustrate cu ajutorul exemplelor si exercitiilor individuale sau de grup.