in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                

Personal Branding vs. Corporate Branding


In cazurile fericite, valorile brand-ului personal se intrepătrund cu valorile care traiesc in brandul corporate.  Astfel ca brand-ul personal al angajatului este pentru angajator o garanție a serviciilor sale iar brandul corporate este pentru angajat un prestigiul și certitudinea statutului profesional. Dinamic și omogen, brand-ul personal profesional afiliat companiei exprimă încredere, impune respect și te diferențiază de cei care doar merg ‘’la lucru, au un job’’ adica se mulțumesc cu statutul de angajat, pe o piață care tânjește după varfuri. 


Poziționare:
Împreună vom parcurge următoarele:
Valori personale vs. Valorile companiei
Viața profesională de acum vs. Aspirațiile profesionale de mâine
C.V. vs Portofoliu


Relaționare:
Unde se întâlnește identitate personalã cu entitate insituțională
Beneficiile aportului personal la serviciul uzual
De la angajat oarecare la bun profesionist


Vom parcurge împreună fiecare aspect al branding-ului, de la canonul clasic până la derivatele din zele noastre. Vom discuta la concret și temeinic pe studii de caz locale și internaționale recente. Vom identifica împreună atât lacunele cât și valențele care au permis escaladarea unor situații din mediu digital până în media și mass-media centrală. Ne vom delecta cu scurte tutoriale, documentare și prezentări de brand care au deschis porți în publicitate sau au consolidat termeni care acum fac parte din vocabularul nostru uzual. Vom demola mituri virale, vom discuta despre influență și influenceri, ambasadori și reprezentanți de brand. Ne vom provoca reciproc până când găsim metodele practice de implementare pentru fiecare. Brand-ul personal izvorăște (întotdeauna!) din noi, iar uneltele de promovare le găsim (întotdeauna!) împreună.