in vestiar inseamna: atitudine de comunicare: experiente de invatare provocatoare: oameni care-ti pot schimba viata: ganduri care te inspira: intamplari experimentale: personaje carismatice: moduri speciale de a interpreta lumea: minti curioase: intalniri cu valori de viata: si emotie                                

Spune-mi: care-i povestea ta? Atelier de storytelling

Un atelier complex, cu multe surprize: cu scrieri care se uita la noi – descoperim si cum ne privesc, cu momente de pregatire care trec granita vorbitului si a scrisului, cu discutii despre cum am scrie dar nu am facut-o totusi si, mai ales, de ce?  

Sunt activitati in care nu doar ca descoperim si exersam abilitatile unui bun povestitor dar ne descoperim si pe noi insine. Mai mult decat atat, avem privilegiul de a ii cunoaste pe colegii nostri intr-o lumina noua care re/ creeaza si modifica relatiile de pana atunci. 

 

De ce facem acest atelier? 

Sa iesim, cand vrem, din comunicarea: rationala, riguroasa, mecanica si stricta. 

 

De ce povesti? 

‘’Ne adresam inimii, sa schimbam o minte.’’

Povestile iti dau sansa sa te faci - mai bine- ascultat, au puterea de a provoca si de a schimba pareri, atitudini, comportamente. Povestile bune implica, ’te muta’’.

 

Ce vei afla? 

Ce sunt povestile? Care le sunt principiile? Dar structura si forma? Care sunt cheile si formulele unei povesti bune? Exista cuvinte ‘’bune’’? Cum se fac intorsaturile surprinzatoare? Unde sunt sursele de inspiratie? Care sunt detalii care dau savoare unei povesti? 

 

Ce si cum facem? 

Spunem o poveste. Primim unelte, contexte, procese si, mai ales, curaj. Facem exercitii, primim tipsuri. Ne respunem povestea. Exploram, observam lumea din noi. Scotem idei pline de cuvinte sau, uneori, idei dinamice. 

 

Ce vrem? 

Sa determinam audienta sa fie atenta, empatica, implicata, impactata, impresionata si sa actioneze. 

Vrem un mesaj memorabil, care sa merite sa fie repovestit, pliat pe nevoile audientei, mobilizator. 

Vrem ca audienta sa ceara: Spune-mi ce urmeaza!!!!

 

Cuvinte cheie: comunicare. prezentare. influenta. colaborare. setare de obiectiv. feedback